MADE IN ITALY

July 29, 2013

Ode aan een maestro

S.Pellegrino

San Pellegrino en Acqua Panna brengen een serie limited edition waterflessen op de markt. De serie is een eerbetoon aan de grootste Italiaanse tenor allertijden: Luciano Pavarotti.

Met zijn bijzondere stemgeluid en internationale allure is Pavarotti een symbool geworden voor de Italiaanse trots, iets wat ook San Pellegrino en Acqua Panna nastreven. Dit jaar is het precies vijftig jaar geleden dat de Italiaanse operazanger aan zijn carrière begon. Ter ere van dit jubileum, en ter viering van Italiaans talent op zich, worden er zo’n 50 miljoen waterflessen geproduceerd met de Italiaanse tenor op het etiket. Het mineraalwater is in platte of bruisende versie verkrijgbaar bij de meest luxe restaurants wereldwijd en bij Selfriges in Amerika. Voor zover bekend worden de waterflessen niet aan de consument verkocht.

Al eerder werkte San Pellegrino met limited editions. Onder andere voor luxemerken Bulgari en Missoni werden speciale uitgaven van het mineraalwater uitgebracht. Stefano Agostini, de CEO van San Pellegrino, hoopt met het eerbetoon aan Pavarotti het imago van Italië een postieve boost te geven.






 
 

 
 

Live in Italian On the Go

                    San Pellegrino en Fiat 500 hebben gezamenlijk een iPhone-applicatie met de titel Live Italian On the Go gemaakt. Naast een aantal echt Italiaanse recepten...
by Italie in Bedrijf
0

 



0 Comments


Be the first to comment!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>